Levering
House of Tall behandelt alle orders op volgorde van binnenkomst. Zodra uw betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling met de grootste zorg verpakt en per Post.nl naar u verzonden. Wij streven ernaar orders zo snel mogelijk aan u op te sturen. De levertijd is 1 dag tot een week. In een enkel geval kan het zijn dat de bezorging langer zal duren. Wij zullen u op de hoogte houden via email als dit aan de orde is.
Een pakket wordt verzonden met PostNL. U ontvangt een track & tracecode waarmee u de verzending kunt volgen. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging, probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. De bezorger komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan Postnl doorgeven.
Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren ze het pakket voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen (vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen). Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar House of Tall. Als dit het geval is, zullen wij de retourzending verwerken en het bedrag minus de inmiddels gemaakte verzendkosten retour storten op uw rekening. Wilt u de bestelling dan alsnog ontvangen, dan zult u opnieuw verzendkosten moeten betalen.
Bezorgkosten
House of Tall probeert de bezorgkosten zo laag mogelijk te houden. Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van uw bestelling betaalt u een bijdrage van € 4,95 voor een zending binnen Nederland. Bij bestellingen boven de € 100,- betaalt u geen bezorgkosten. Als de waarde na een retourzending onder de € 100,- komt worden de bezorgkosten verrekend met het terug te betalen bedrag. Voor verzending naar het buitenland gelden aangepaste tarieven, u vindt deze op de orderbevestiging.
Afhalen
Het is mogelijk uw bestelling af te halen in een van onze winkels. Geef duidelijk aan in welk filiaal u de bestelling wilt ophalen. Wij sturen u een mail als de bestelling voor u klaar ligt.
Adreswijziging
Klanten zijn verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste adresgegevens aan House of Tall. Zolang wij geen adreswijziging hebben ontvangen, gaan we ervan uit dat de klant woonachtig is op het laatste bij ons bekende adres. Indien een pakket op een oud adres wordt afgeleverd, is dat de verantwoordelijkheid van de klant.